III TURA - REJESTRACJA DZIAŁALNOŚCI

  2019-10-31    2837
Poniżej zamieszczamy informacje jakie należy złożyć dokumenty w celu podpisania umowy o udzielenie wsparcia finansowego w postaci dotacji.

 

DOKUMENTY NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE LUB LISTOWNIE DO DNIA 08.11.2019r. W GODZINACH PRACY BIURA PROJEKTU, TJ. 8:00-14:00.

UWAGA! Wymienione niżej dokumenty należy złożyć w 2 egzemplarzach:

1.Wydruk z CEIDG – należy wejść na stronę https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx i wyszukać swoją firmę, np. po nr NIP. Następnie należy kliknąć w nazwę firmy, pobrać plik w PDF i wydrukować w 2 egz.

2.Wydruk z rejestru REGON – należy wejść na stronę https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.aspx ,po lewej stronie wpisać NIP lub REGON firmy i wyszukać firmę. Następnie należy kliknąć w REGON firmy i wydrukować wpis w 2 egz.

3.Wydruk z portalu podatkowego potwierdzający status podmiotu w VAT – należy wejść na stronę https://ppuslugi.mf.gov.pl/_/#1 , po lewej stronie wejść w zakładkę „Sprawdź podmiot w VAT”, podać NIP firmy, kliknąć „Sprawdź” i dokonać wydruku w 2 egz.

4.Deklaracja zgłoszenia do ZUS – deklaracja opatrzona pieczątką wpływu do ZUS lub potwierdzenie zgłoszenia drogą elektroniczną. Należy dostarczyć 2 egz. potwierdzone za zgodność z oryginałem.

5. Oświadczenia o nieotrzymaniu innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych w 2 egz. (oryginały) => POBIERZ

6.Umowa z bankiem (strona zawierającą dane oraz nr rachunku bankowego) w 2 egz. potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

7.Oświadczenie o posiadanym rachunku bankowym w 2 egz. (oryginały) => POBIERZ

8.Zobowiązanie dotyczące formy opodatkowania w 2 egz. (oryginały)  => POBIERZ

9.Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis w 2 egz. (oryginały) => POBIERZ

 

IDENTYFIKATOR GMINY (niezbędny przy wypełnianiu formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis) => POBIERZ

 

Data rozpoczęcia działalności gospodarczej nie może być późniejsza niż data podpisania Umowy o udzielenie wsparcia finansowego w postaci dotacji (wstępny termin podpisywania umów: od 20.11.2019r.)

PRZYPOMINAMY, ŻE UMOWY PODPISYWANE BĘDĄ W TERMINACH WYZNACZONYCH PRZEZ FUNDACJĘ ATUT W DNIACH I GODZINACH FUNKCJONOWANIA BIURA PROJEKTU, tj. od 8:00 do 13:30.

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020.
Fundacja
Rozwoju
Przedsiębiorczości
14-100 Ostróda
ul. Jana III Sobieskiego 3c/57
+48 89 646 79 57
+48 500 314 515
+48 89 762 49 03
sekretariat@atut.org.pl
Obserwuj nas na Facebooku